maddebabe

22a november 2012

Kategori:

Godkväll godkväll! Det är redan torsdag och veckan har gått sjukt fort.. Men imorgon är det fredag och endast fyra veckor kvar till jullov, det gäller att tänka positivt. Dagen har varit bra och skön, inga jobbiga lektioner och provet gick bra. Kändes bra iallafall, men det kan ha gått lite hursomhelst. Idag blev den första pluggfria dagen på sex dagar, känner mig riktigt nöjd faktiskt som har pluggat såpass mycket och hittat lite mer motivation till skolan.. Men idag blev det alltså en slappdag med filmtittande och bland annat lite planeringar inför kommande tatueringar. Har bestämt mig för vad den första kommer bli, men tänker inte avslöja någonting förrens den sitter på min kropp!
Nu ska jag läsa lite innan jag somnar, puss



bild från igår, obemannad scen obviously

Kommentarer


Kommentera inlägget här: