maddebabe

13e november 2012

Kategori:

Hallå! Ännu en dag närmre helgen, score! Jag har haft ont i huvudet hela dagen och varit trött från och till, sömnproblemen verkar inte vilja bli bättre riktigt än. Men som den optimist jag blivit så har jag kört på ändå! Dagen började med naturkunskap och labb, det var ganska roligt faktiskt. Dagen slutade med ensemble då vi repade igenom låten "always like this". Hade en ganska kort dag alltså. Här hemma har jag spelat musik på hög volym, fikat med familjen och lilla farmor och emma med. Gott gott. Nu har jag lånat ett par filmer av frida och boken "fifty shades of grey" som alla hetsar så mycket kring.. Jag ger den ett försök, lär väl inte bli besviken! Men nu blir det en film och lite choklad en dag som denna, innan jag sätter igång med läsandet!



jag hatar hur du får mig att bli den där tjejen som inte kan sluta att le och blir fnittrig hela tiden. är ju som att gå lågstadiet och vara åtta år igen för gudsskull. orkar inte med mig själv ens. sluta bara. jag ska vara lycklig på egen hand ju. detta förstör mina planer

Kommentarer


Kommentera inlägget här: