maddebabe

20e maj 2012

Kategori: Bilder

Tjenare tjenare. Igårkväll mötte jag upp thomas och erik i mölnlycke för att handla mat osv. Sen åkte vi till mölndal och hem till pontus, och efter några om och men med navigeringen hittade vi fram.. Vi åt grillad entrecóte, potatissallad och vanlig sallad och drack god öl till! Riktigt härligt, och fantastiskt gott. Sen kollade vi på champions league finalen såklart, och det laget jag höll på vann! Idag däremot har jag kört bil från mölndal till byttorp i borås, spelat match, och sedan kört hem från byttorp. På tal om matchen, så vann vi med 7-1! Alldeles underbart faktiskt, så himla gött med vinst! Nu ska jag plugga lite innan jag ska ta det lugnt framför en film eller något.. Jag funderar även på att göra lite chokladbollar som man kan ha till filmen.. We'll see






Kommentarer


Kommentera inlägget här: