maddebabe

1a mars 2012

Kategori: Allmänt

Shit, redan ny månad. Det är sinnessjukt att det redan har gått tre månader på det nya året 2012.
Torsdag idag, och jag började klockan ett idag för att bara ha en lektion! Hade bara svenska en timma innan jag åkte hem igen. Ganska go och slapp dag alltså. Jag åkte till thomas igårkväll och kollade på film bland annat, och jag var så trött att jag somnade på hans bröstkorg och låg och dreglade, japp.. Charmigt värre alltså! Men det var ju faktiskt riktigt mysigt, älskar att ha en personlig kudde sådär att sova på ibland. Jag kunde alltså sova ut ordentligt idag och har fått sova i tio timmar, om inte mer! Underbart. Men ändå hade jag en spränghuvudvärk när jag vaknade och resten av dagen. Är riktigt trött på att ha huvudvärk och migrän så ofta. Jag måste söka läkarhjälp nu igen, hatar det. Iallafall, nu är jag hemma och ska snart iväg till fotbollen. Jag känner mig faktiskt riktigt duktig som har kommit igång med fotbollen igen. Just nu känns det som att jag aldrig var borta, och som vanligt. Jag är samtidigt glad att jag var borta, för nu känns det mycket roligare igen och det var ju det jag ville få ut av det. Nu ska jag byta om, pusssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: