maddebabe

31a juli 2012

Kategori: Allmänt

Hallå! De dagliga ursäkterna strömmar på här.. Men jag har inte haft tid eller ork för att blogga riktigt. Jag har lov, så bloggen är inte en första prioritet just nu. Men iallafall! I lördags var jag ju på liseberg med sofia och några kompisar från stockholm. Det var regnigt men roligt. För första gången någonsin gick jag gasten! Jag har alltid trott att det skulle vara jätteläskigt och det har varit därför jag inte har gått den innan, men den var inte alls skrämmande faktiskt.. Efter liseberg gick jag bort till ullevi och träffade thomas och hans föräldrar, för att se springsteen! Han var riktigt grym faktiskt. Riktig krutgubbe, han spelade ju i närmre fyra timmar (!). I söndags slappade jag i stort sett hela dagen, vi gick på bio med familjen och såg hunger games. Igår hängde jag med henke en stund, sen mötte jag  ida i stan, som har varit bortrest i en månad ungefär. Det var riktigt mysigt och roligt att få träffas igen, och catcha up. Har ju hänt så sjukt mycket sen hon åkte! Efter stan träffade jag en kompis och kollade film osv, och kom hem för en timma sen ungefär. Där har ni min senaste vecka typ.. Har hänt lite blandade grejer alltså. Ikväll däremot ska jag antagligen träna, får se hur jag gör eftersom jag är lite småsjuk. Men efter träningen ska jag vara med signe och äta gott och kolla film och bara vara med min bästa vän! Det var ett bra tag sedan vi hade myskväll, så ser fram emot det!
pussssssss
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: