maddebabe

12e januari 2012

Kategori: Bilder

Hej allesammans. Jag kom hem ganska nyligen från skolan. Vi fick sluta nästan en timma tidigare, och jag hade sån tur att det gick ett tåg precis då, så jag var hemma en halvtimma efter att jag hade slutat typ! Just nu sitter jag i soffan och tar det lugnt samtidigt som jag kollar på vampire diaries med en kopp te till det. Te är så otroligt underskattat egentligen, det är ju jättegott och så är det mysigt också för den delen. I eftermiddag/kväll ska jag hem till thomas och sova där, så ska han hjälpa mig med matten igen. Så imon åker jag in till skolan för att skriva matteprov, sen åker jag hem till thomas igen direkt efteråt för att sova lite till. Längtar redan faktiskt, till att ha provet överstökat. Känns ju lite segt ändå, att åka in till skolan överhuvudtaget istället för att vara ledig som alla andra. Jaja, jag är åtminstone ledig efter provet. Nu ska jag nog vila en timma eller två, sen äta middag innan jag åker iväg till thomas.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: