maddebabe

10e januari 2012

Kategori: Bilder

Hallå hallå! Myskvällen med signe i lördags blev hur bra och mysig som helst! Vi kollade på filmerna burn after reading och virgin suicides, båda filmerna var ganska flummiga med den sista filmen tog fan priset alltså. Den flummigaste filmen jag någonsin har sett. Men som sagt, en bra kväll ändå.

Idag började skolan vilket kändes jättetrist. Jag är inget stort fan av skolan, och jag känner mig extremt skoltrött. Dels för att det alltid pågår massa drama i klassen, dels för att jag inte har speciellt bra lärare (ändå hyfsade), och för att jag hatar skolan generellt. Tar upp tid, energi och jag får ångest. Det positiva är ju att jag får träffa alla fina vänner. Jag hade en lektion på morgonen, sen tre timmars håltimma, för att sen ha matte på eftermiddagen. Vi räknade ingenting på matten så kändes ganska onödigt faktiskt. Men under de tre timmarna som jag hade håltimma så åkte jag hem till min pojkvän för att crasha hans säng ett tag, och sen åkte jag till min ovärda mattelektion. Nu är jag hemma och har precis ätit middag, och jag ska strax åka iväg igen. Jag ska hem till thomas så ska han hjälpa mig med matten eftersom jag har prov på fredagmorgon medan resten av skolan är ledig hela dagen. Skulle egentligen ha gjort detta provet redan förra året, men på grund av sjukdom får jag göra det nu i efterhand, alltså fredag den trettonde... Känns inte så värst bra faktiskt, kommer nog faila big time! Vi höres någon dag snart, när jag har tillgång till dator och allt sånt. Är ju mest inne på internet via mobilen och android suger snopp som inte har en blogg app... Iallafall, ha en bra tisdagskväll och vecka! pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: