maddebabe

8e februari 2012

Kategori: Bilder

Hejhej. Veckans värsta dag är snart över, och det har verkligen varit den värsta på länge. Vaknade med huvudvärk imorse, och när jag kom till skolan var jag nära på att vända hem igen eftersom att det bara blev värre. Men jag stannade kvar, trots min migrän och det faktum att jag hatar onsdagar och alla lektioner vi har också för den delen. Så jag är faktiskt stolt över mig själv som var kvar hela dagen och led igenom den. Hade ju ingen kort dag heller, började åtta och slutade vid fyra.. Men nog om skolan nu! Förövrigt har jag inte gjort så mycket idag, var ju hemma ganska sent också. Har kollat på filmen the dilemma med therese, och nyligen tog jag en promenad ute i den friska kylan. Jag har så mycket funderingar och tankar i huvudet som skapar en stress och oro hos mig, så jag kände att en promenad behövdes för att försöka rensa tankarna/huvudet lite. Nu i efterhand känns det iallafall lite bättre. Jag har precis tagit en varm dusch och nu tar jag det lugnt framför tvn med de bästa katterna ebba och maya, myspys. Jag ska väl ta och gå och lägga mig snart också hade jag tänkt. Sov gott allihopa, pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: