maddebabe

4e februari 2012

Kategori: Bilder

Godmorgon! Gårkvällen var väldigt mysig och trevlig faktiskt, först åkte jag och storhandlade med mamma, köpte massa grejer inför middagen och så. Sen började storstädningen.. Jag städade ju mitt rum på dagen, men sen hade jag ju bara hela huset kvar. Men det gick bra, fick ju ganska mycket hjälp. På kvällen var jag med emma och pratade med henne en stund, sen joinade frida så gick vi och mötte upp signe vid bussen! Trevligt trevligt.

Idag var det lite segt faktiskt, hade planerat att sova ut läääänge. Men då vaknade jag vid halv nio och är hur pigg som helst, lite småsegt sådär faktiskt. Men jag gick upp och fortsatte städningen, men är ännu inte helt klar. Ska göra klart allt sen när mamma och pappa har left the building så att säga. Senare kommer signe hit för att hjälpa mig förbereda inför middagen, och senare kommer tjejerna! nu ska jag återgå till min frukost, pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: