maddebabe

26e februari 2012

Kategori: Bilder

Hallå där! Ingen uppdatering från mig i helgen, men jag drar det nu istället. I fredags var det skola som stod på schemat. På eftermiddagen åkte jag och pappa till landvetter för att köpa kvällens mat, då jag fick köra i solskenet. Härligt härligt, älskar verkligen att köra bil! Jag lagade tacos när vi kom hem, och sen spenderades kvällen med signe i soffan framför film med godis osv, riktigt härlig fredag alltså. På lördagen stod klockan på halv åtta då vi hade en tidig träningsmatch, som vi vann dessutom. Och vet ni vad, jag orkade att spela den största delen av matchen. Men resultatet är att jag har en otrolig träningsvärk och jag har ett styrkepass som väntar på mig imorgon.. Mindre roligt alltså. Resten av lördagen spenderades med min thomas och min gustav, hehe. Vi kollade på film och åt och drack massa onyttigt, underbart! Älskar verkligen de killarna faktiskt, men min finaste vän fattades oss såklart..! Nu är jag hemma i soffan med nachos, guacamole och salsa.. Förföriskt gott, haha! Det är ju sjukt gott alltså, är verkligen kär i guacamolen alltså. Ska snart dra mig mot sängen också, och imorgon är den hatade dagen här, som efter varje helg tyvärr. Förhoppningsvis hörs vi imorgon, och då en gladare och piggare madeleine som skriver.
pussssss pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: