maddebabe

20e februari 2012

Kategori: Allmänt

Jag tog verkligen en slappdag igår, kollade bara på film och serier i stort sett. Jag trodde ju även att thomas skulle komma hit, men he stood me up det svinet.. Men istället följer han med mig hem efter skolan idag. Just det ja, det är måndag idag. Klockan var ställd på halv sju för att ta bussen en timma senare, men jag skippade det. Vi har musikteori i en timma, sen håltimma i typ två timmar... Så istället struntade jag i den första lektionen och börjar istället vid elva.. Visst, det var skitdåligt gjort men jag har verkligen sovit värdelöst inatt dessutom! Nu ska jag ta det lite lugnt framför tvn innan jag behöver ta på mig något ordentligt och sminka mig och sådär, om jag ens orkar det.. Packa gympaväskan var det också ja! pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: