maddebabe

14e februari 2012 - alla ♥ ♥ ♥ dag

Kategori: Bilder

Hej där. Åkte ju som sagt till länsmansgården i söndags för att träffa thomas och hans kompisar. Var ju inte överdrivet kul när de var osociala och spelade hela kvällen, men jag visste ju dock att det skulle bli så. Men istället såg jag på filmerna mästerkatten i stövlar och the human centipede; first sequence. Jag har varit kvar i lägenheten sen dess typ. Fast med några små uppehåll ibland. Just denna dagen började inte så roligt. Älsklingen skulle jobba från morgon till eftermiddag, så jag fick underhålla mig själv här i lägenheten. Men nu på kvällen har vi hjälpts åt med disk, damsugning och matlagning! Känns riktigt kul att få testa på lite hur det känns att bo ihop och vi klarar nog det ganska bra faktiskt. Nu har älsklingen lämnat sin pappa och jag har gjort efterätt åt oss, det blir det gamla vanliga; hallon och chokladmousse, eheheh. Jag tror nog faktisk att vi tar varsitt glas vin till det, det är vi värda. Och så blir det förstås någon cheesy romantisk film och snacks väntar till det! Hoppas ni har en lika bra alla hjärtans dag som jag, pusssss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: