maddebabe

25e december 2012

Kategori: Allmänt

En riktigt slappisdag har det varit idag. Sov ut ordentligt (12.30), och har bara suttit framför tvn och häckat i stort sett. Har pratat med grannarna lite, planerat lite, spelat lite piano, lyssnat på musik, spelat tvspel, tagit bilder och redigerat dem. Så spännande har min dag varit haha.. Jag ska strax hoppa in i duschen och göra mig iordning för bio med emma. Vi ska se filmen rust and bone som verkar riktigt bra faktiskt! Här nedan får ni bilder på några av mina julklappisar 
Förresten, redigerar mina bilder på http://pixlr.com/Grymt häftiga effekter, dessutom är det gratis! 
 
fin ögonskugga från signe 
 
fintröjan från signe 
 
fina nagellack från både signe ♥ och emma 
läppglans från emma (victora's secret) 
 
finaste paketet 
 
favoritparfymen från mamma 
 
godaste 
 
mysigaste sparkdräkten från syster therese 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: