maddebabe

14e augusti 2012

Kategori: Allmänt

Hejsan svejsan! Det är ju egentligen skamligt hur fort tiden har gått sedan vi sist hördes av, alltså över en vecka sedan.. Shame on me! Det jag har haft för mig det senaste är att jag har tagit det lugnt, samt varit sjuk.. Jag har städat, tränat och hängt med kompisar mer eller mindre. Igårkväll åkte jag hem till sofia där vi kollade på film och pratade halva natten, som vanligt. Idag däremot har jag hunnit med att övningsköra, ätit kebab och varit i stan på kulturkalaset med fina vänner! Idag var det Melissa Horn och Timbuktu som briljerade på scen. Nu ligger jag i min säng (som jag inte har sovit i på jättelänge, kommer t.o.m inte ihåg sist jag sov i den), och ska kolla på true blood tills jag somnar.
pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: