maddebabe

your grace is wasted in your face

Kategori: Musik

Fy fan vilken dag säger jag bara. Bussen var lite sen, så kom ungefär fem minuter sent till min pianolektion (vi har bara en halvtimma på oss) så jag hann inte med så jättemycket tyvärr. Men idag var läraren snäll mot mig, och gav mig lite repetitionlåtar och han gav mig en modernare låt; what are words. Tur att jag redan kan den då, heheh.. Under lektionen så började självklart huvudvärken smyga sig fram. Den var ju inte nådig mot mig sen när vi hade ensemble och spelade MASSA hög musik. Och sen kör på det, när man ska ta i som fan när man sjunger. Så sen när jag knappt kunde gå (för att det kändes som att huvudet skulle sprängas varje steg man tog) så bestämde jag mig för att åka hem. Somnade till på bussen, och sen försvann huvudvärken. När jag skulle gå hem från bussen kom den tillbaka.. Blir så jävla trött på det, har haft huvudvärk varje dag nu typ. Nu efter att jag har sovit i två timmar så har den gått över. Kommer säkerligen komma tillbaka snart dock. Nä, nu måste jag plugga. Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: