maddebabe

12e september 2011 - måndag

Kategori: Allmänt

Inte bloggat nånting i helgen, så kanske är läge att berätta vad ni har gått miste om. I fredagskväll kom thomas hem till mig, ganska sent iochförsig.. Runt halv två tiden, men men. På lördagen tog vi bara det lugnt i soffan och kollade idol osv. På kvällen gjorde jag mig iordning för fest, och sen så åkte jag till bollebygd och förfestade med några fina vänner. Sen drog vi vidare till madde som fyllde 18! Fast jag drog hem ganska tidigt, eftersom jag hade match på söndagen. Helt i onödan dock, eftersom jag bara fick spela de sista tio minuterna och på en position jag aldrig har spelat på förut. Men det viktigaste är att det gick bra, och vi vann med 2-1! Nu har vi en chans att gå upp en division, får se hur de sista två matcherna går.

Jag åkte hem till thomas efter matchen, vid niotiden nångång. Somnade vid elva och vaknade nio, underbart! Började nämligen senare idag eftersom musikteorin var flyttad, och svenskalektionen var frivillig typ. Vi jobbar med ett tal, och jag är i princip klar så det blev sovmorgon för mig istället. Hur skönt som helst! Nu ska jag har historia klockan elva, men verkar osäkert om vi ens ska ha någon lektion.. Ovärt att vara här om vi inte har historia.. Utan bara matte och idrott. Förvirring någon? Aja, slutar vid tre och då ska jag plugga. Oså träning ikväll. Seg dag.
pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: