maddebabe

6e oktober 2011

Kategori: Bilder

Godmorgon. Igår innan jag skulle gå och lägga mig så kom världens illamående, men det hade faktiskt gått över nu på morgonen. Istället vaknade jag med huvudvärk och skitont i halsen, så jag skippar faktiskt skolan idag. Jag behöver sova, plugga och så vill jag inte bli sjuk inför kvalmatchen på lördag. Det hade varit lite surt faktiskt. Missar ju ändå inte jättemycket i skolan, jag kan ju lika gärna spela piano hemma liksom. Och på svenskan läser vi ju hungerspelen, och det läser jag mer än gärna här hemma! Tänk att krypa ner i soffan men en kopp te, tända ljus och en riktigt bra bok. Låter det inte bra eller? Det är nog så jag kommer spendera min dag, faktiskt. Men måste ju som sagt klämma in lite plugg också, jävla historia alltså. Nu ska jag försöka somna om, annars lägger jag mig och kollar på en film eller något. pussssss


the notebook kanske? den är ju så fin alltså

Kommentarer

  • Mimmi säger:

    Tycker så synd om dig för det med historian :(

    Hon är en satmara...

    Krya! ♥

    2011-10-06 | 18:33:02
    Bloggadress: http://nattstad.se/mimmiab

Kommentera inlägget här: