maddebabe

5e oktober 2011

Kategori: Musik

Var hemma vid halv sex från skolan, otroligt seg dag. Sen var jag lite sur framåt eftermiddagen, på grund av en dum lärare. Jag ska tydligen göra om hela min historiainlämning. Jag har skrivit jättebra, och gjort ett skitbra arbete, men det är för långt.. Och därför ska jag göra om det. Iallafall, har gått runt med halsont hela dagen också så det kändes ju inte förjävla bra. Men tog mig igenom dagen ändå, precis som alla andra. Men man måste få tycka lite synd om sig ibland. På grund av halsen så blev det ingen träning för mig ikväll, istället har jag skrivit klart min engelskanovell. Kan bli bra. Får se vad läraren säger helt enkelt. Så tänkte skicka in den nu faktiskt, och sen kanske slappa framför någon film eller så. Har ju ändå en liiiten sovmorgon imon, börjar inte förräns kvart i tio, hehe. Och imorgon är det min favorit dag i skolan, torsdag; vi har bara musiklektioner! Nu ska jag chilla på livet, pussssss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: