maddebabe

15e maj 2011

Kategori: Bilder

Good morning sunshines! Släckte lampan vid halv fyra nångång igår kväll, har sovit värdelöst. Är sjuk som en jävla åsna, näsan är helt täppt och lite hes på det. Är lite irriterad också för den delen, haha. Nja, lite skrattretande är det ändå.

Har match vid fyra i eftermiddag, jag kommer ju typ vara döende efteråt. Egentligen är jag ju helt dum i huvudet som spelar när jag är sjuk, men är en såpass viktig match. Men innan matchen hade min kusin tänkt att vi skulle ta en pizza eller något liknande, men jag är inte hungrig faktiskt. Har inte ätit sen sex igår kväll, och är inte hungrig än.. Har inte ätit frukost eller någonting, hel knasigt! Jaja, får se hur jag gör. Kanske bara håller henne sällskap när hon käkar då, hellre det än att sitta hemma och ruttna bort!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: