maddebabe

dålig dag

Kategori: Bilder

En dålig dag, men ändå inte. Som jag skrev i förra inlägget vaknade jag med huvudvärk som vägrade släppa. Samtidigt har jag varit äckligt trött hela dagen, haft mensvärk, och en fuldag. Haha, as töntigt, jag vet! Men hade en dag där jag kände mig ful hela tiden. Håret, kläderna, ALLT! Det enda som har varit bra med dagen är vädret, och att jag nästan är klar med mitt religionsarbete. Nu på kvällen hade jag ett stort gräl med pappa också. Mitt humör är inte att leka med alltså, det finns inga ord som kan förklara hur förbannad jag var faktiskt. Och PMS på det. Inte kul. Det enda som hjälper mig att lugna ner mig i sådana tillfällen är att sätta mig vid pianot/gitarren och bara spela.. Väldigt skönt faktiskt. Ibland kan kramar hjälpa också, och jag känner att jag hade behövt en sån nu. Lite fysisk kroppskontakt bara. Men det får vänta tills skolan imorgon, haha!


en söt bild från bloggen lelove

Kommentarer


Kommentera inlägget här: