maddebabe

1a juni 2011

Kategori: Bilder

Nu är det officiellt, nu är det sommar! Till och med vädret är med oss. Idag var det en chill dag i skolan, inget viktigt direkt. Får bara veta betygen i stort sett, sen får vi rast typ. Blev jätteglad när jag fick veta att jag har höjt mig i svenska, och har kvar mitt vg i matte och i fysik (?!). Trodde seriöst att jag skulle sänka mig i flera ämnen, men ser ut som att jag behåller betygen och att jag höjer mig i vissa ämnen. Glad chey!

När jag kom hem från skolan började jag packa väskan inför klassresan imorgon. Inte för att vara sån, men jag är inte jättetaggad för klassresa just nu, men det kommer väl! Det enda negativa egentligen är ju att det ligger på långhelgen, helst att resan hade legat på skoltid.. Hehe. Tog en powernap på en timma efter packningen, och sen åkte jag iväg på en fotbollsträning som var ganska så slapp. Blev ju knappt svettig, och då känns det inte som någon idé att ens träna. Nu ligger jag i sängen och äter jordnötsringar (fruktansvärt gott) och ska slappa framför film hela kvällen tills jag somnar. Men först kanske man ska försöka packa färdigt hela väskan..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: