maddebabe

15e juni 2011

Kategori: Bilder

Igår eftermiddag åkte jag, emma och frida in till göteborg för att gå på bio. Först hämtade vi ut biljetterna, sen var vi riktigt tjocka och åt på donken. Sen köpte vi godis och sånt, och gick till bion. Vi såg filmen water for elephants, med robert pattinson och reese witherspoon i huvudrollen. När jag såg trailen var jag lite skeptisk, men filmen var helt grymt bra! Helt otroligt. Väldigt dramatisk, och hemsk men ändå hur bra som helst. Den borde ni verkligen ta er tiden till att se. När vi kom hem kollade vi film hemma hos mig, och myste med lite glass och sånt. Sa väl hejdå vid två nångång.

Jag vaknade för en halvtimma ungefär, och har jätteont i halsen och snorar som en lite bebis. Har även lite feberfrossa, inte okej. Funderar på att skippa träningen ikväll, för att istället bli friskare till a-lagsmatchen på söndag. Så gör jag nog. Tränaren kommer nog inte bli jätteglad, men min hälsa är viktigast faktiskt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: