maddebabe

4e juli 2011

Kategori: Musik

Min kusin och stefan (min farbror) kom hit igår. Jag fick världens chock när hon berättade att en gemensam vän till oss hade varit med om en bilolycka. Det är en kompis som jag har träffat väldigt mycket den senaste tiden.. Olyckan inträffade samma kväll som han hade varit här, men det var tydligen inte på hemvägen. Var verkligen en hemsk dag igår. Kvällen spenderade jag med min älskade kusin och hennes vänner, och kollade på konserten the big 4 på tvn. Inte alls min musik, men var bara skönt att inte vara ensam en kväll som igår. Nu däremot äter jag frukost och lyssnar på musik, och snart ska jag göra mig iordning inför att åka till partille och fixa mina naglar (!), det blir nog att vi äter sushi idag också. Förväntansfull, jag har faktiskt aldrig ätit sushi innan. Vi ska nog gå runt och shoppa lite på allum också.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: