maddebabe

3e juli - ärlighet varar längst

Kategori: Bilder

Matchen igår blev 2-2.. Men känns fan som att vi förlorade faktiskt. Det andra laget ledde med 1-0 i halvlek, men vi lyckades kämpa upp oss till 2-1! Tre minuter kvar av matchen (tre!), får dom in ett jävla skitmål! Vi skulle fan ha vunnit den jävla matchen, så irriterad! Jaja. På hemvägen åkte vi förbi borås och då krävde jag att vi stannade på donken, haha! Gott som fan faktiskt. Handlade massa onyttigt också. På kvällen gick jag med maria och becca till en kompis här i rävlanda, på lite krök typ. Det var väl trevligt och allt så, men en jääävla massa drama. Folk som bråkade, och jag mådde inte förjävla bra för jag vet att jag hade med det att göra. Jag hoppas bara att allt löser sig! Idag ska jag bara vara hemma och ta det lugnt, har jätte ont i magen.. Och imorgon ska jag fixa mina naglar på en salong, tillsammans med min kusin emma och min syster. Blir nog fint och bra!

jag och emma vid bryggorna i hindås!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: