maddebabe

28e juli 2011 - saltholmen

Kategori: Allmänt

Jag, emma och signe tog tjugo i elva tåget imorse till göteborg. Köpte med oss lite snacks på ica, och så köpte vi med oss lunch (sushi och sallad), sen tog vi spårvagnen till saltholmen. Har i stort sett spenderat hela dagen där, var helt underbart! Men lite för mycket vind bara, och inte så mycket sol som vi hade hoppats på. Men förhoppningsvis har vi fått lite färg! Det blev mycket skratt och massa tjejsnack, härligt härligt. Jag och emma badade även i havet när vi var där, måste ju nästan passa på när man hade sånt guldläge. Var iskallt, men skönt. Emma och signe tog en massa bilder, men dom laddar jag upp någon annan gång när jag har fått tag i dom ;)

Kom hem från tåget för en halvtimma sen ungefär, och har bara varit hemma och ätit middag. Snart när jag har kommit ur min matkoma så ska jag promenera upp till signe så ska vi tre tjejer mysa med film och godis/chips. Gott! Dock så tror jag att jag sover hemma, ska till banken och hämta ut min legitimation imorgon förmiddag och sen på eftermiddagen/kvällen så åker jag till thomas :)
pussss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: