maddebabe

22a juli 2011

Kategori: Bilder

Hallo där. Inget bloggande igår, men ni missade inte överdrivet mycket. Var bara hos thomas typ. Var hemma vid tolvtiden. Idag var planen att åka in till stan på morgonen med emma, men skippade det på grund av jädrans massa regn. Åkte in till stan på förmiddagen istället, fast med frida. Kollade på fotboll i värmen, var olidligt. Mulet och grått, men huuuur varmt som helst. Inte så smart att ha varma kläder, svettades ju ihjäl typ.. När jag kom hem gjorde jag och pappa tacos, och så kom kusin emma och åt med oss. Mysigt och gott framförallt :) Följde med emma hem, och har kollat på film (rocky och flickan från ovan). Den sistnämnda filmen var jättehemsk, och tragisk. Men har dock sett den innan.

Planen är att jag ska sova här hos emma inatt iallafall. Imorgon eftermiddag/kväll ska jag hem till stolpe och förmodligen umgås med henne, pojkvännen och rydberg. Blir nog trevligt, har inte träffat dom på jävligt länge känns det som. Trevligt, trevligt. Nu ska jag kika på tv med kussen. pussar



Kommentarer


Kommentera inlägget här: