maddebabe

9e december 2011

Kategori: Bilder

Dålig uppdatering denna veckan. I onsdags var jag ju hemma som jag sa, men igår bestämde jag mig för att gå till skolan. Musikdag hela dagen typ. Efter svenskalektionen på eftermiddagen hade vi luciatåg för några pensionärer, och det var en i tåget som svimmade. Kaos. När jag kom hem tog jag bara det lugnt och åt middag och så, och på kvällen kom thomas hit. Jag kollade på tusen gånger starkare samtidigt som han pluggade. Filmen var helt okej, det enda som sabbade var att det var värdelösa skådespelare. Idag efter skolan gick jag och la mig i sängen och sov närmare tre timmar, inte helt okej. Mardrömmar igen, blir alltid så när jag har någon sjukdom i kroppen. Nu känner jag mig helt febrig, eller jag har åtminstone feberfrossa. Fryser jättemycket och det surrar i huvudet typ, så jävla obehagligt. Egentligen har jag blivit bjuden på födelsedagsmiddag hemma hos thomas, men känner mig inte alls bra... Har ingen aning hur jag ska göra. Alternativet är ju en myskväll hemma med familjen. Jaja. pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: