maddebabe

21a december 2011

Kategori: Bilder

Hallå! Igårkväll hade vi julkonserten, men jag var inte med så mycket dock. Jag/vi var bara med i luciatåget, vilket gick bra! Efter konserten åkte jag med thomas hem, och sov där. Imorse skulle jag egentligen börja vid nio, men försov mig/orkade inte gå så jag sov vidare. Men nu är jag hemma, och om en stund ska jag åka till skolan! Min första och sista lektion börjar halv tre, då vi har spanska. Är lite spänd över att få veta hur det gick på provet förra veckan, men det kändes ju bra som sagt. Och imorgon börjar jullovet! Jag ska vara i skolan vid nio istället för 10.20, eftersom vi ska sjunga en låt inför hela skolan med kören... Inte taggad alls faktiskt. Jaja, det är bara till att göra det. Nu ska jag fortsätta att äta min frukost (te, mammas nybakta bullar och kaka!).
pusssss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: