maddebabe

10e augusti 2011

Kategori: Allmänt

God förmiddag, eller snarare god morgon för mig. Gick upp för en timma sen ungefär. Hoppade in i duschen, sen gick jag över till emma och pratade med henne en stund. Men nu sitter jag framför tvn och äter frukost! Vad ska man göra idag då? Vädret är kasst, ösregnar och är förjävligt. Så jag stannar inne och kollar på film, och ikväll blir det träning. Vill verkligen inte!!! Men tyvärr måste det göras.. Usch. Ska iallafall gå upp och köpa godis om en stund, och tycka synd om mig själv lite. Dels för att jag har världens mensvärk (och har haft det de senaste tre dagarna), och för att jag inte har träffat min pojke på länge.. Ska träffa honom imon igen, men sen åker han bort tills på söndag.. Och sen börjar ju skolan typ. Fyfaaaaaan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: