maddebabe

Because it's a bittersweet symphony, this life

Kategori: Musik



Jobbet gick bra idag, det var roligare idag än igår faktiskt. Nu har man ju lärt sig lite mer, vi behöver inte fråga hela tiden vad vi ska göra. Det kommer ganska naturligt faktiskt, vad vi ska göra. Och nu har vi lärt oss vad alla heter, och vart de flesta bor.

När jag kom hem så åt jag rostat bröd med jordnötssmör och sylt, asgott! Hade inte ätit det på evigheter. Är dock inte så nyttigt, men jääävligt gott! Det låter nog ganska mysko, men jag lovar, det är jättegott. Köpte en skvallertidning igår, som jag läste idag. Så jag har bara slappat och ätit än så länge. Nu ska jag slappa lite till, sen ska jag städa mitt rum. Det blir en storstädning och så ska jag bädda sängen. Underbart.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: