maddebabe

2a september 2010

Kategori: Musik

När jag vaknade imorse så kände jag riktigt hur förkyld jag var. Skulle egentligen stannat hemma, men tyckte att vi hade ganska viktiga lektioner, och några få roliga faktiskt. Eller snarare en rolig lektion, musik. På dagens musiklektion blev jag faktiskt väldigt stolt över mig själv. Jag som ofta hatar att sjunga offentligt, för jag har ofta hört att jag inte sjunger bra. Jag har även inbillat mig att jag sjunger rent ut sagt förjävligt. Men för att komma till saken, idag på musiklektionen så började vi med en ny låt: Dancing on My Own (en låt som jag hade valt) och jag ska sjunga! Det gick faktiskt bra, men vi får se hur det går nästa vecka när vi ska sjunga inför hela klassen. Det är jag och två tjejer till som ska sjunga. För er så låter detta kanske inte som en stor sak, men för mig är det det. Idag är jag stolt över mig själv.

Jag gick iallafall hem efter musiklektionen, vi hade liksom bara två lektioner kvar och det kändes ovärt att vara kvar på dem. När jag kom hem så åt jag mellis och kollade på Grey's Anatomy på tv, och sen har jag pluggat. Nu har jag gjort klart veckans alla läxor. Jag ska bara skriva rent en samanfattning av en artikel, sen är jag klar. UNDERBART!

Ikväll skippar jag träningen, eftersom jag inte känner mig 100% frisk och så har det blivit så jävla mycket fotboll på den senaste tiden. Jag stannar hemma och gör middag, och kollar någon film eller så. Måste dock upp till fotbollsplanen och lämna en One Tree Hill box till en i laget :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här: