maddebabe

19e september 2010

Kategori: Allmänt

Hejhej. Igår åkte jag med Signe och Nora till stan. Signe sa klockan tjugo över tio att vi skulle ta tio i elva tåget, jag hade alltså en halvtimma på mig att äta frukost, klä på mig och sminka mig. Frukosten fick jag i stort sett skita i, det fick bli en enkel och hederlig banan. Men jag hann till tåget. Satte mig på tåget och det rullade iväg, ringde Signe och frågade vilken vagn de satt på. De var inte på tåget. Signe och Nora bad mig hoppa av vid Hindås och så väntade jag på bussen där och så åkte vi. Haha, jävligt roligt egentligen. De som hoppade av i Hindås samtidigt som jag måste undrat vad fan jag höll på med. Riktigt roligt!

I stan köpte jag ett par hörlurar, en tröja, vantar och ett linne. Sen åt vi asgod lunch från saluhallpaviljongen. För min del blev det pannbiff med potatis, brunsås och lingonsylt, med lite sallad till. Så jävla gott! Det finns nästan ingenting godare.

Tog halv fyra bussen hem, promenerade hem till mig och hämtade övernattningsgrejer, väntade på att Agnes och Johan skulle komma, och sen promenerade vi upp till vilda Värred. Igår åt vi en dundermiddag och spelade sällskapsspel. Mycket mysigt, somnade sen vid halv ett-ett någongång. En mycket trevlig dag!

Vaknade i vart fall vid elva idag, underbart!!! Åt frukost, tog en liten promenix. Nu ska vi käka lite lunch och sen ska vi iväg till match, är riktigt taggad faktiskt. Idag blir det vänstermitt för min del, taggad till tusen... Verkligen... Nervös som fan!

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: