maddebabe

18e september 2010

Kategori: Bilder

Igår var en riktigt jobbig dag i skolan. Direkt på morgonen hade vi ett teknikprov om datakommandon, om programet BASIC. Astråkigt, men tror att det gick ganska bra iallafall. På håltimman därefter gick vi ner till högen och kollade på Remember Me och jag försökte plugga lite samtidigt, det går ju inte superbra när det visas en kanonfilm i bakgrunden! På sista lektionen i vart fall så hade vi ju då historiaförhöret. Jag tror det gick ganska bra faktiskt, det blir verkligen inget MVG men ett VG får vi hoppas på iallafall. När jag kom hem så satt jag vid stor del bara vid datorn, sen tog jag tummen ur röven och skickade ett sms till Maria och Filippa och hörde vad de hade för sig en fredagskväll. Så det blev att jag promenerade till dem i duggregnet och spenderade kvällen där med dem och deras vän Chalene. Vi käkade hemmalagade hamburgare och kollade på Idol, One Tree Hill och bara hade det allmänt chill. Var hemma vid tvåtiden någon gång inatt. Trevligt trevligt.

Idag däremot vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men klockan är ju bara tjugo över nio än så länge. Kanske blir det så att jag ringer Signe och hör vad hon har för sig. Är sugen på en till myskväll i höstvädret såhär :)

puss


Riktigt såhär fint är det ju inte, utan regnet öser ner och löven har
inte fått denna fina färgen. Men det är mysigt ändå!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: