maddebabe

11e oktober 2010

Kategori: Allmänt

Idag började alltså skolan igen. Det kändes faktiskt helt okej! Blev dock lite stressigt imorse, men läraren var försenad så det gjorde inte så mycket. Idag har jag varit sjukt glad! Vädret har en stor, bidragande effekt till det. Och underbara vänner också för den delen. Signe drog till läkaren efter halva dagen, och Emma har varit i New York och kom hem idag så hon har självklart inte varit i skolan. Så jag fick hänga med Henke och lite annat folk. Mina vänner är underbara helt enkelt ♥

Har varit hos Emma sen jag kom hem från skolan typ. Har pratat en massa om hennes resa och så. Jag är så avundsjuk på den rumpungen, det är ju fasen andra gången hon är i New York! Själv får man dras i kalla, tråkiga Sverige. Men inte länge till, för då blir det ett soligt Spanien istället! Fy fan vad jag längtar. Ska bli så nice att komma till värmen, verkligen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: