maddebabe

I wish I could bubblewrap my heart, in case I fall and break apart ♥

Kategori: Bilder

Hejhej. För en stund sen tog jag en promenad med min vän Jonna. Kul att prata med henne, och prata lite skit. HAHA.

Jag är lite stolt över mig själv över att jag nästan är klar med alla de jobbiga inlämningarna vi har! Deckaren är jag snart klar med, jag vet vad jag ska skriva så jag gör antagligen klart den på nästa svenska lektion. Geografi inlämningen gör jag antagligen klart imorgon, gött. Det är den som jag har haft mest ångest inför. Och så har vi ju självklart Engelskan, den har jag inte gjort jättemycket på, men engelska är såpass enkelt så det kommer nog flyta på på nästa lektion det med. Vi ska ju göra en bok om oss själva, men jag vet inte hur mycket till bok det blir egentligen. Det blir snarare en novell. Engelska är nog det ämnet som jag tycker är lättast. Grammatiken är skitlätt och jag har lättare att formulera och uttrycka mig i engelska än i svenska. Otroligt skönt egentligen.

Nu närmar sig klockan kvart över åtta och jag ska pallra mig in i mamma och pappas sovrum och kolla på Så ska det låta. Sedan ska jag nog packa fotbollsväskan, så slipper jag göra det imorgon. Samlingen är dock klockan två. Men vi ska ju har städdag här i området så jag vill helst packa väskan innan dess. Får se om jag är med och hjälper till, kommer definitivt närvara när det serveras fika. Busigt va?

Innan det är dags på sängen ska jag hämta laptopen och kolla på McFly Radio:ACTIVE Live at Wembley. Oerhört bra konsert DVD!




puss på er allesammans

Kommentarer


Kommentera inlägget här: