maddebabe

27 Mars 2010

Kategori: Bilder

Skit.

Vi mötte Västra Mark förut och förlorade med 2-1. Men vi var bättre egentligen, det var två skitmål de fick in. Och jag, den ultimata vänster backen, spelade mitt mitt. Sjukt. Första halvlek var en katastrof, men andra gick lite bättre. Men jag hatar att ha skoskav och dessa jävla plåsterna som alltid går upp! Lita inte på Compeed.

När jag kom hem käkade jag lite tacos från igår, och började kolla på An unfinished life. Hade så jädrans ont i huvudet och var helt död så jag tänkte ta en liten powernap, men två timmar senare vaknade jag. Aldrig i livet att jag kommer kunna somna ikväll. Fanken också.

Jag har totalt glömt bort vilken tid det är Earth Hour. Finns det någon vänlig själ som kan hjälpa mig??

Jag ska nog kolla på Gracie nu, en fotbollsfilm. Väldigt bra faktiskt.

Simma lugnt. Haha.



puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: