maddebabe

the dark feels light

Kategori: Allmänt

Hej! Nu har jag blivit sjuk. Igen.
Inget vidare faktiskt. Kan knappt andas ju.

Jag, Signe och Nora kollade på Mia och Klara igår, de är roliga med ack så sjuka. Sen åt jag och Signe kyckling wook, mumsigt. Sen blev det att vi kollade på Let's Dance, tråkigt enligt my opinion. Sedan kollade vi på The Holiday, den är så mysig den filmen! Men jag kan inte låta bli att undra om sådan kärlek finns i verkligheten som det finns i filmer. Det tvivlar jag på. Vad säger ni? Ni som har upplevt kärleken.

Kollade på Popstar to Operastar förut på youtube, när Danny sjöng. Han var väldigt duktig :) Men jag tycker all opera låter bra, jag kan inte ge kritik när det gäller opera direkt.

Danny är het, kolla bara på bilderna liksom.



Puss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: