maddebabe

Vampire Diaries, Glamourama och påsklov

Kategori: Allmänt

Förut kollade jag och Signe på avsnitt tre och fyra ur TV-serien Vampire Diaries. Det var helt okej men ett plagiat av Twilight. Dålig fantasi. Sen kollade vi lite på Glamourama. Inte min stil av serier om man säger så. Jag gillar inte live serier eller vad man ska kalla det.

Tänkte förut på hur mycket jag längtar till påsklovet! Då har vi gjort klart denna omöjliga religionsuppgiften har gjort klart allt jobbigt har förhoppningsvis inget plugg över det lovet som vi hade nu på sportlovet. Gud så skönt! Vi kommer tillbaka till skolan vecka tio, och vecka fjorton har vi påsklov. Sjukt. Men vi har typ tre eller fyra prov där emellan. På lov så rent ut sagt älskar jag att bara sitta inne och kolla på film, käka god mat, sitta vid datorn och umgås med mina vänner. I vart fall med de vänner som jag har kvar. Hehe...

Just det ja, nu har jag kollat efter sommarjobb också. Jag hoppas mamma har skickat in min ansökan idag. Men man vet aldrig med den tanten ;)

Puss

Kommentarer

  • Josefina säger:

    Sv: Tack så mycket:)

    2010-02-26 | 08:48:34
    Bloggadress: http://josefinastee.blogg.se/
  • Huyen säger:

    va skönt, vi har allt möjligt under sportlovet, typ geografi analys, kemi läxor och rapport och allt :(

    vi behöver lite tips på bloggen gällande en fotografering, kommentera gärna, kramar

    2010-02-26 | 13:31:31
    Bloggadress: http://colorsofmusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här: