maddebabe

Praktik

Kategori: Allmänt

Hejhej!

Just nu är jag och Signe i Agnes lägenhet i stan. Vi ska bo här i en vecka under praon, men sista veckan bor vi hemma.

Praktiken började idag. Jag praoar ju på Burger King som sagt, jag trodde att det skulle vara mycket värre än vad det var, men det var fortfarande inte super kul. Jag fick sopa golvet, torka bord, diska och duka av. Jag tror inte jag kommer göra detta i två veckor kan jag ju säga.

Nu har jag jätte ont i mina tår för jag fick ett par för små skor. Fy fanken asså! Jag hoppas det blir bättre imon. Jag jobbar från åtta till tre så det är ganska lång dag. Lite segt, men får ju gratis burgare i alla fall ;) haha

Snart är det kyckling på G för mig och sötnosen. Och ikväll kanske man kan se någon film på iPoden...



Sötnos :*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: