maddebabe

Huvudvärk

Kategori: Allmänt

Usch vilken huvudvärk jag har!! Jag antar att jag spelar Supermassive Black Hole på nästan högsta volym inte har någonting med saken att göra what so ever. Nein, verkligen inte.

Jag sitter här i soffan och slappar medans Signe och Hedvig (en vän till Signe) håller på att göra linssoppa. MUMS!

Praoen gick bra idag, jag börjar komma in i rutinerna. Men man får böja sig mycket och så, jag kommer få ont i ryggen asså. Och jag har redan börjat få träningsvärk i armarna av allt skrubbande och putsande på fönstren. Jag antar att det är så här när man jobbar.

Men fy attsingen vad jag var trött imorse! En av grejerna jag hatar något ofantligt är att gå upp på morgonen, för man är alltid så jädrans trött! Fy.

Idag blev det ingen tur till Rävlanda i vart fall, skönt. Då fick man lite mer tid för sig själv och sitta vid datorn eller kolla på TV, göttans. Men jag och Signe borde plugga religion egentligen, får kanske ta och göra det imorgon istället.


Gud så gott!

Är det bara jag som är hungrig eller? (:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: