maddebabe

But dreams just aren't enough

Kategori: Allmänt

Allt väl?

Jag sov hos Signe från igår till idag. Vi tog elva bussen in till stan, och jag fick köpt lite träningskläder inför grus-säsongen, ett fodral/skydd till min nya iPod som inte har kommit än, och lite andra kläder.

Just nu håller jag på och grejar med iTunes, och vissa låtar vägrar att spelas. Lite frustrerande.
Klockan är elva, och snart ska jag kolla på One Tree Hill. Jag såg säsong sex förut på Åhlens, jag ville verkligen köpa den! Men jag är fattig som en kyrkråtta just nu...

Någon dag på lovet ska några vänner och jag ha One Tree Hill maraton, de ska banne mig lära sig att den serien är den bästa! Någon som följer OTH? Jaja, jag älskar den i alla fall.

Godnatt mina käraste :]


Jag älskar min sötnos! <3

Kommentarer

  • Signe säger:

    Haha, jag är inte riktigt lika fattig som du.. ;)Och jag har verkligen inte sagt att jag inte tycker om OTH, men jag följer den inte! ;D



    Kärlek <3

    2010-02-07 | 09:52:20
    Bloggadress: http://signegry.blogg.se/

Kommentera inlägget här: