maddebabe

9e december 2010

Kategori: Musik






Äckligt jobbig dag i skolan. Hade en debatt i svenskan, vilken vi vann men ändå jobbigt, hade matteprov och biologi inlämning. Jag fick även tillbaka mitt spanskaprov, happyface! Har också varit helt död idag, var jättetrött. Väldigt konstigt, eftersom jag har sovit 8-9 timmar i natt. När jag kom hem från skolan kollade jag på The Proposal och sov i typ en timma. Jag kommer garanterat ha problem med att somna ikväll. Sen åkte jag och mamma till bollebygd och när jag kom hem tog jag en promenad med Emma och sen åt jag lite middag. En väldigt sen middag dock. Och nu har jag skrivit klart terminsuppgiften i historian. Nu har jag bara en geografi inlämning tills på måndag, sen är jag klar med allt typ. Iallafall för denna terminen. Underbart. Det är helt sjukt hur mycket man kan hata skolan ibland.

puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: