maddebabe

20e augusti 2010

Kategori: Allmänt

Hej!

Jag har inte bloggat på de senaste fem dagarna, anledningen är att jag inte har haft tillgång till internet. Vårat modem la helt plötsligt av så de var tvugna att skicka nytt. Men nu fungerar allt som det ska!

De senaste dagarna har jag varit i skolan. Fyfan. Än så länge känns det helt okej, men det är när alla läxor och prov kommer som jag får panik. Jaja, det är ett senare problem.

Efter skolan idag så var jag med Emma. Vi kollade film (jag somade några gånger) och så käkade vi pizza. Mumsigt. Nu har jag absolut ingenting att göra. Emma är med en kille, Signe är hos en kompis och Frida är på liseberg. Jag får ta en myskväll med familjen istället. Det är väl trevligt det med.

Ha en fin kväll
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: