maddebabe

18 april 2010

Kategori: Allmänt

Har precis duschat och funderar på vilken film jag vill se ikväll. Hmm. Jag blir galen!

Jag gick upp vid elva idag, det var så oerhört skönt att få sova ut på riktigt för en gångs skull! Igår jag gick upp vid tio, men det var för tidigt. Jag fick bara åtta timmars sömn, jag behöver mer. Till frukosten så kollade jag klart på The Rock med Nicolas Cage och Sean Connery i huvudrollerna, när Frida knackade på och erbjöd mig att följa med på en promenix i det fina, men blåsande vädret. Jag följde med, och vi tog en långpromenad. Det är så skönt att ta en promenad och få frisk luft på förmiddagen, jag älskar det.

Sen lånade jag en film av Frida och det fick bli Spy Kids! Jag älskar de filmerna, och jag är oerhört tacksam att jag har mitt barnasinne kvar. Haha, det är inte alla som har det.

Träning på kvällen vid sex, var väldigt taggad faktiskt, men den var inte så rolig. Vi var bara femton pers. Övningarna var inte så roliga, och de gav ingenting. Jag blev knappt svettig. Jaja, det kan inte alltid vara roligt.

Nu ska jag gå ner och kolla vad jag har för filmer och välja mellan.

puss och god kväll

Kommentarer


Kommentera inlägget här: