maddebabe

i saw two souls disappear in the night

Kategori: Allmänt

mcfly, red
 

Måndagen lider mot sitt slut, och det har varit en riktigt bra dag. I skolan hade vi ju klasskamp som sagt, och vi möttes i grenar som kubb, fotboll, längdhopp, stafett osv. Tyvärr kunde jag inte vara med så mycket p.g.a foten, men det var kul att se på! När jag kom hem så pluggade jag, och har nu endast ett arbete kvar innan jag kan gå på sommarlov! Det känns helt underbart skönt. Efter skolan och pluggandet så var jag hos Oskar i några timmar, där vi spelade kubb och lyssnade på musik i stort sett. På kvällen följde Signe med mig hem, där det vankades pizza och snack. Good times, good times. Nu har jag kollat på lite film, och ska fortsätta i den andan tills jag somnar tror jag!
puss och godnatt

Kommentarer


Kommentera inlägget här: