maddebabe

8e mars 2013

Kategori:

God dagens! Äntligen är det fredag, veckorna bara flyger förbi och helt plötsligt är det sommar.. Inte riktigt, men ni vet hur jag menar. Det var jätteroligt att få träffa emma igår, och prata om vad som har hänt det senaste. Jag var hemma vid elvatiden och la mig i sängen direkt, men somnade ändå närmre halv tre.. Dygnsrytmen är ju helt förstörd alltså, och så försov jag mig imorse med. Men nu är jag påväg till skolan för att ha pianolektion i en halvtimme, känns väl lite onödigt men ändå skönt. Vad händer ikväll då? Jag har några alternativ, men vet inte än hur det blir. Antingen ska jag med ut till stan och fira Jennifer som fyller arton, eller så blir det en lugn hemmakväll med fint besök.. Vi får se, vi får se :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: