maddebabe

3e mars 2013

Kategori: Allmänt

Godkväll! Bara några få minuter kvar tills det är måndag igen, helgerna går alldeles för fort.. Och det har varit en bra sådan, helg alltså.. I fredags var jag ju i alingsås som sagt, firade ett par vänner som precis fyllt 18. Det var riktigt trevligt faktiskt! Jag var hemma i någorlunda tid, eftersom vi hade match hyfsat tidigt dagen efter. Dessvärre så förlorade vi, men så roligt det var att spela! Känns som jag inte har spelat fotboll på evigheter, samtidigt som det känns att jag aldrig varit borta från spelet.. Lördagkväll spenderades i göteborg med både nya och gamla ansikten. Sista delen av kvällen spenderades på McDonald's med några vänner, i väntan på pappa haha.. Det var en riktigt mysig lördagskväll iallafall! Idag har jag bara tagit det lugnt, övningskört i några timmar och kollat på vampire diaries.. Jag dör vad snygg Ian Somerhalder är, snyggaste jag sett typ.. Mums. Nu ska jag kolla på ett till avsnitt innan jag somnar och imorgon ringer klockan vid sex, kuuuul...
puss
 
sniggg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: