maddebabe

10e mars 2013

Kategori: Allmänt

Hejdär! Skrev ett inlägg igår som vägrade publiceras av någon konstig anledning.. Iallafall, nu är det söndag och helgen lider mot sitt slut. Jag har haft en riktigt mysig helg med både det ena och det andra. I fredags blev det en lugn hemmakväll med mysigt sällskap och filmtittande och prat. I lördags spelade vi DM match mot Sexdrega/Aplared som vi dessutom vann! Hur skönt? När jag kom hem från matchen blev det en dusch, middag, powernap och sedan åkte jag och pojkarna till hovås för att parta. Det var en kompis till osckar som hade fyllt arton, det var trevligt men lite för lite folk för min smak, och inte så mycket röj haha.. Men en trevlig kväll, definitivt! Idag ska jag bara vara hemma och plugga naturkunskap, körkortsteori, dricka kaffe och kolla på vampire diaries och ladda inför den kommande veckan. Som det ser ut nu, så blir det en hyfsat lugn sådan. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: