maddebabe

3e juni 2013

Kategori: Allmänt

Nämen hejsan juni! Nu är det äntligen officiellt sommar, som jag har längtat. Slutar skolan den 11e juni, och har endast två dagar kvar i skolan - idag och imorgon! Denna veckan ska jag skriva klart de sista två arbeten, sedan är jag klar med allt som har med skolan att göra för denna terminen! Det känns helt underbart.
 
Godmorgon förresten! Sitter i soffan och är helt död, alldeles för få timmar sömn i bagaget.. Börjar klockan åtta också, den är skön! On top of that, så var tåget inställt nu på morgonen med. Så det blir bil till skolan istället, för att ha en lektion och sedan ha tre timmar håltimma, åker nog hem däremellan faktiskt. Och imorgon har jag en kort skoldag, då jag slutar vid elva redan. Jag får ta igen sömnen i veckan istället. Nej, nu borde jag ta och göra mig iordning, ha en bra dag! pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: