maddebabe

sunday bloody sunday

Kategori: Allmänt

Skumt, gjorde ett blogginlägg förut men det vägrade pucliceras alltså.. Blogg.se är inte så samarbetsvillig just nu. Vi gör ett nytt försök istället! Övningskörningen förut gick kanon om jag får säga det själv, körde i närmre tre timmar och känner mig säkrare och säkrare att köra i statstrafik. Härligt väder var det ju dessutom! Direkt när jag kom hem gick jag ut på en powerwalk som sagt. Härligt friskt väder och underbar musik, vad kan gå fel? Rävlanda är ganska vackert faktiskt, om man hittar guldställena att vandra på. Nu har jag precis ätit lite middag (blomkål och broccolisoppa, kommer fisa hela natten men det är snuskigt gott) och ska byta om nu, innan jag går upp till kusinen en stund och sen ska jag till ali verkar det som. Pluggandet får komma imorgon istället ;)
 
rävlanda är vackert, sa ju det
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: